Газ на Mitsubishi Pajero 3.5 GDI

Газ на Mitsubishi Pajero 3.5 GDI


Наша компанія має досвід і можливість встановити на Mitsubishi Pajero 3.5 GDI газобалонне обладнання на базі другого покоління зі спеціально розробленим блоком керування, який дозволяє досягнути задовільної роботи автомобіля на газу (чек не горить, бензинові форсунки лишаються робочими, динаміка не змінюється). Всі технічні особливості ви можете прочитати на сайті розробника блоку керування і також переглянути доступне відео. Орієнтовна ціна 1000-1100$.


Встановлення ГБО на авто зі США

Останнім часом дуже багато автомобілів прямують до нас зі Сполучених Штатів і багато людей цікавляться газобалонним обладнанням.

Не так давно ми встановили газ на таку цікаву машину Hyundai Sonata 2.4 GDI, код двигуна G4KJ, прямий вприск палива. Було встановлено електроніку KME Sky Direct, Редуктор Shark 1500, Форсунки Barracuda, балон на 61 літр, заправочне виведено у лючок бензобаку.

Встановлення ГБО на авто зі США


Наш список переобладнаних авто з прямим вприском палива (оновлюється):

Ford Focus 2.0 GDI USA - KME Sky Direct
Audi Q5 2.0 TFSI CAEB - KME Sky Direct
Hyundai Sonata 2.4 GDI G4KJ - KME Sky Direct
VW Passat 2.0 BVZ - Landi Renzo Direct
Mazda CX-7 - Zavoli Direct
Mitsubishi Pajero 3.5 GDI



Прості системи четвертого покоління були встановлені на Volswagen Passat 2.5 (5 циліндрів), Honda Crosstour 2.4 (4 циліндровий атмосферний двигун), Toyota Camry/Avalon 2.5 Hybryd., Nissan Rouge 2.5.


Наш монтаж ГБО на Honda Civic 1.8

Ось такий монтаж виконала наша компанія на автомобіль Honda Civic.

Встановлено:

- електроніка KME Nevo
- польський редуктор KME Tur
- форсунки Barracuda без жикльора
- балон 630х210 Харпромтех на 49 літрів
- заправочне виведено в лючок бензобаку

Крім того на даний автомобіль вважається обов’язковим встановлення варіатора кута запалення. Встановлений Microluch 3D hall.

 

Наш монтаж ГБО на Honda Civic 1.8
Загальна вартість – 450 евро.


Новий газовий редуктор Shark

Новий газовий редуктор Shark


Він розроблений польською компанією Alex. Конструктивно новинка подібна найбільш масовим редукторів, які встановлюються за в Україні. Але при її створенні були усунені недоліки існуючих виробів. Так, аварійний клапан зробили як окремий вузол. Раніше він був інтегрований в конструкцію редуктора - в шток мембрани і з часом втрачав герметичність, що, в свою чергу, призводило до утрудненого запуску мотора після тривалої стоянки. Клапан, дозуючий газ в редукторі, виконаний на хитному «коромислі», що дає можливість редуктора довго працювати на низькоякісному газі з високим вмістом чужорідних домішок.

Крім того, нова конструкція редуктора відрізняється тим, що забезпечується більш точне дозування палива. А за рахунок посиленого контуру обігріву редуктора і збільшених в порівнянні з аналогічними виробами прохідних перетинів газових каналів Shark здатний працювати на автомобілях, потужність яких досягає 200 л. с. Інтегровані в редуктор клапан і фільтр дозволили зробити його досить компактним і в той же час легко обслуговується. Редуктор Shark доступний в двох варіантах - Shark 1200 і Shark 1 500 для моторів до 150 л. с. і 200 л. с. відповідно.



Останній новини

У зв’язку з низьким сезоном суттєво знижені ціни на переобладнання.

Ми постійно оновлюємо нашу фотогалерею, і від тепер будемо старатися додавати короткий опис окрім фотографій. Поки що додали декілька нових авто по такому принципу (у списку відмічені жирним), але в подальшому переведемо усю галерею до такого вигляду для вашої зручності.

Крім того ми почали вести наш власний канал instagram, в якому будемо постійно викладати щоденні цікаві моменти. Долучайтесь і слідкуйте.


Регулювання ГБО на газоаналізаторі

Регулювання ГБО на газоаналізаторі


Компанія ВестГаз налаштовує карбюраторні автомобілі, моно-інжектора, автомобілі без лямбда-зонда за допомогою професійного газоаналізатора Stag AFR. Це дозволяє на основі вихлопних газів точно налаштувати ваше ГБО, тим самим забезпечивши правильну роботу двигуна і розхід палива.


Термопластікова трубка - нова "газова мода"!

Монтаж і експлуатація мідної трубки в автомобільному газобалонному устаткуванні пов'язаний з рядом складнощів, викликаних недоліками цього матеріалу. Основним недоліком мідного магістрального трубопроводу є слабка корозійна стійкість, недостатня гнучкість і мала стійкість до механічної дії.

Як і слід було чекати, цей факт не міг довго залишатися непоміченим. Пошук нових матеріалів і розробка технології виробництва увінчалися успіхом і на світовому ринку з'явився альтернативний продукт – італійська термопластіковая трубка.

Термопластікова трубка - нова "газова мода"!


Досвід експлуатації термопластікової трубки показав значно менше забруднення фільтрів в газопаливній системі автомобіля і довів стійкість до хімічної дії.
Трубка сертифікована по правилах ЕЕК ООН і відповідно дозволена до використання на території України.


Перехідники для подорожуючих

В продажу з'явились перехідники для заправки пропан-бутаном в різних країнах Європи

Перехідники для подорожуючих


Таблиця перехідників для різних країн!


Toyota Prado на максимальному заряді!

Land Cruzer Prado – одна з самих популярних машин на переобладнання. Одну з таких машин ми нещодавно переробляли. Основним критерієм була максимальна надійність і якнайменше клопоту до налаштувань.

Toyota Prado на максимальному заряді!


Встановлено було наступне обладнання:

- Електроніка Zenit PRO + підключення до OBD
- Редуктор Gurtner 230kw
- Газовий клапан – підсилений Valtek
- Форсунки Hana 2000 зелені.
- Балон Tugra Makina 90л розміром 720-270
- Мультіклапан Tomasetto з ел.клапаном

Далі...


Оформлення ГБО в ДАІ

Встановлення газобалонного обладнання на транспортні засоби, які спочатку призначені для роботи на бензині, вважається переобладнанням. Згідно з вимогами «Порядку державної реєстрації, перереєстрації ТЗ», затвердженого Постановою Кабміну № 1388 від 07.09.1998 р., переобладнання необхідно документально оформити. Зокрема, внести відповідні дані у свідоцтво про реєстрацію ТЗ (техпаспорт). Перереєструвати таку машину потрібно протягом 10 днів з дня встановлення ГБО. Завдяки введенню з 1 січня 2013 року єдиної бази даних ДАІ - НАІС сьогодні перереєстрація ТЗ проводиться в будь-якому українському МРЕВ незалежно від місця реєстрації транспорту або проживання водія. Власнику переобладнаного ТЗ необхідно з'явитися в МРЕВ, при собі потрібно мати техпаспорт, громадянський паспорт, ідентифікаційний код платника податків, а також документи, що підтверджують факт встановлення ГБО та відповідності його вимогам безпеки - акт технічної експертизи або сертифікат відповідності. При перереєстрації переобладнаних ТЗ в обов'язковому порядку проводиться огляд такого транспорту працівниками МРЕВ. Після проведення всіх перевірок та оплати відповідних квитанцій (перереєстрація - близько 400 грн.) Власнику ТЗ видається нове свідоцтво про реєстрацію, де в пункт "Тип палива» вноситься запис про нові особливості конструкції. У даному випадку - про встановлення ГБО: «бензин або газ» або символ «S» (застосовується з недавнього часу).

Оформлення ГБО в ДАІ Оформлення ГБО в ДАІ


В нас можна придбати необхідні документи для оформлення ГБО в МРЕО.



© 2009 -2018 WestGas.Lviv.ua