Аварійний запуск двигуна на газі KME

Аварійний запуск двигуна на газі KME


У разі виходу з ладу блоку живлення бензинового двигуна встановлена ??система Diego G3 / NEVO дозволяє запустити двигун безпосередньо на газі. Для того, щоб запустити двигун необхідно:

1. Включити запалювання
2. Увімкніть панель управління на бензин (на панелі не горять світлодіоди).
3. Вимкнути запалювання.
4. Включити запалювання (двигун не може працювати).
5. Натиснути кнопку зміни режиму роботи і тримати її протягом 10 секунд, коли почуєте довгий сигнал (світлодіоди стану горять безперервним світлом - в цей момент система переходити в стан роботи на газі і чути включення в роботу газових клапанів).
6. Відпустити кнопку зміни режиму роботи і відразу запустити двигун без заднього ходу ключика в замку запалювання (в положення вимкненого запалювання).
7. УВАГА! Занадто довге натискання кнопки викличе включення режиму автоматичного калібрування індикатора рівня газу (тільки в драйверах NEVO). З цього режиму можна вийти знову, натискаючи кнопку панелі управління (світлодіоди на панелі гаснуть, а система перейде у режим роботи на бензині).
Після аварійного запуску двигуна (відразу на газі), перед початком їзди, потрібно почекати досягнення необхідної температури двигуна приблизно 50?С для забезпечення необхідної температури підігріву газу в редукторі.

УВАГА! Температура редуктора і навколишнього середовища не повинна бути менше 0? С, це може привести до труднощів запуску двигуна автомобіля на газовому паливі, а також створює загрозу для безпеки. Тому, ця функція повинна використовуватися тільки у виняткових випадках !!!
Використовуйте цей режим не більше ніж 50 разів, інакше він буде заблокований. Крім цього необхідно буде відвідати СТО для того, щоб розблокувати цю функцію блоку управління.
УВАГА! У режимі аварійного запуску двигуна на газі можуть не працювати деякі функції драйвера (на приклад механізм перемикання).

Автоматичне калібрування індикатора рівня газу (тільки для КМЕ NEVO)

Цей процес дозволяє автоматично налаштувати повний діапазон індикації рівня на панелі водія. Перед калібруванням, необхідно правильно вибрати тип датчика рівня газу. Автоматичне калібрування повинне бути виконано протягом заправки в порожній балон. Автоматична процедура калібрування полягає в наступному:

1. Включити запалювання (балон газу повинен бути порожнім).
2. Переключити систему на бензин (на панелі не горить жодна світлодіода).
3. Вимкнути запалювання.
4. Включити запалювання (двигун не повинен працювати).
5. Натиснути кнопку на панелі управління і втримають близько 15 секунд (драйвери до версії 4.0G) або 20 секунд (від версії 4.0Н). Через 10 секунд блок управління включить клапани і вкаже роботу на газі (довгий сигнал дзвінка).



6. По закінченню справжніх 5 секунд (до версії 4.0G) або 10 секунд (від версії 4.0Н) після відкриття газового клапана (кнопка ще натиснута) панель почне сигналізувати режим калібрування індикатора рівня газу - по черзі блимає світлодіодами рівня газу.
7. Почекати близько 5 секунд для фіксування стабільного, мінімального рівня газу.
8. Вимкнути запалювання.
9. Заправити балон повністю.
10. Включити запалювання.
11. Дочекатися закінчення сигналізування панеллю режиму калібрування рівня
12. Регулювання завершена.

УВАГА! Можна вийти з режиму автоматичного калібрування індикатора рівня газу ще раз натискаючи кнопку (світлодіоди на панель згаснуть, а система перейде в робочий стан на бензині).
УВАГА! Якщо панель показує неправильний рівень палива після калібрування, це може означати, що вона була неправильно зроблена - цей процес повинен повторитися перед наступною заправкою автомобіля.



© 2009 -2020 WestGas.Lviv.ua