Монтаж ГБО на безпосередній вприск палива

Для початку необхідно розуміти що таке двигун з безпосереднім уприскуванням (прямим уприскуванням) палива і у чому складність монтажу і налаштування гбо на автомобілях з безпосереднім уприскуванням палива.
В даний час основні виробники автомобілів внесли деякі зміни в конструкцію подачі палива, вставте форсунки подачі палива в блок циліндрів для більш ефективного наповнення циліндра паливо-повітряної суміші, що збільшує крутний момент двигуна в широкому діапазоні оборотів і знижує витрату палива. Всі ці заходи в першу чергу роблять сучасний автомобіль більш екологічним і дружнім по відношенню до навколишнього середовища.

Монтаж ГБО на безпосередній вприск палива


У чому особливість установки ГБО на двигуни з безпосереднім уприскуванням палива? На цих двигунах паливні форсунки розташовані безпосередньо в камері згоряння і піддаються високим температурним навантаженням, охолодження форсунок відбувається за допомогою проходження через них палива. З огляду на конструкцію таких двигунів, не можна повністю відключити бензинові форсунки і включити газові форсунки, так як можливо їх вихід з ладу. Основним і безпечним рішення на сьогоднішній день для установки ГБО на двигуни з безпосереднім уприскуванням монтаж спеціального газового обладнання для двигунів з прямим уприскуванням, де частина палива буде подавати через бензинову форсунку, а інша частина буде заміщатися газовим паливом. Процентне співвідношення палива 10-30% бензину і 70-90% газу відповідно. Відсоток заміщення палива залежить виключно від особливостей конструкції двигуна. Для кожного двигуна підбирається спеціальне програмне забезпечення ГБО за кодом двигуна.

Вартість установки ГБО на автомобілі з безпосереднім уприскуванням формується з вартості самого устаткування, монтажу газового обладнання та пусконаладочних робіт. Для того щоб дізнатися точну вартість переобладнання конкретного автомобіля на газ, Ви можете звернутися в наш автосервіс, ми прорахуємо повну вартість установки ГБО на безпосереднє уприскування, підберемо необхідне обладнання. Вартість може істотно відрізнятися для кожного автомобіля і в першу чергу залежить від виробника обладнання та кількості циліндрів двигуна. Ми підберемо оптимальний комплект устаткування під Ваш автомобіль. Економія повинна бути розумною!


Аварійний запуск двигуна на газі KME

Аварійний запуск двигуна на газі KME


У разі виходу з ладу блоку живлення бензинового двигуна встановлена ??система Diego G3 / NEVO дозволяє запустити двигун безпосередньо на газі. Для того, щоб запустити двигун необхідно:

1. Включити запалювання
2. Увімкніть панель управління на бензин (на панелі не горять світлодіоди).
3. Вимкнути запалювання.
4. Включити запалювання (двигун не може працювати).
5. Натиснути кнопку зміни режиму роботи і тримати її протягом 10 секунд, коли почуєте довгий сигнал (світлодіоди стану горять безперервним світлом - в цей момент система переходити в стан роботи на газі і чути включення в роботу газових клапанів).
6. Відпустити кнопку зміни режиму роботи і відразу запустити двигун без заднього ходу ключика в замку запалювання (в положення вимкненого запалювання).
7. УВАГА! Занадто довге натискання кнопки викличе включення режиму автоматичного калібрування індикатора рівня газу (тільки в драйверах NEVO). З цього режиму можна вийти знову, натискаючи кнопку панелі управління (світлодіоди на панелі гаснуть, а система перейде у режим роботи на бензині).
Після аварійного запуску двигуна (відразу на газі), перед початком їзди, потрібно почекати досягнення необхідної температури двигуна приблизно 50?С для забезпечення необхідної температури підігріву газу в редукторі.

УВАГА! Температура редуктора і навколишнього середовища не повинна бути менше 0? С, це може привести до труднощів запуску двигуна автомобіля на газовому паливі, а також створює загрозу для безпеки. Тому, ця функція повинна використовуватися тільки у виняткових випадках !!!
Використовуйте цей режим не більше ніж 50 разів, інакше він буде заблокований. Крім цього необхідно буде відвідати СТО для того, щоб розблокувати цю функцію блоку управління.
УВАГА! У режимі аварійного запуску двигуна на газі можуть не працювати деякі функції драйвера (на приклад механізм перемикання).

Автоматичне калібрування індикатора рівня газу (тільки для КМЕ NEVO)

Цей процес дозволяє автоматично налаштувати повний діапазон індикації рівня на панелі водія. Перед калібруванням, необхідно правильно вибрати тип датчика рівня газу. Автоматичне калібрування повинне бути виконано протягом заправки в порожній балон. Автоматична процедура калібрування полягає в наступному:

1. Включити запалювання (балон газу повинен бути порожнім).
2. Переключити систему на бензин (на панелі не горить жодна світлодіода).
3. Вимкнути запалювання.
4. Включити запалювання (двигун не повинен працювати).
5. Натиснути кнопку на панелі управління і втримають близько 15 секунд (драйвери до версії 4.0G) або 20 секунд (від версії 4.0Н). Через 10 секунд блок управління включить клапани і вкаже роботу на газі (довгий сигнал дзвінка).



6. По закінченню справжніх 5 секунд (до версії 4.0G) або 10 секунд (від версії 4.0Н) після відкриття газового клапана (кнопка ще натиснута) панель почне сигналізувати режим калібрування індикатора рівня газу - по черзі блимає світлодіодами рівня газу.
7. Почекати близько 5 секунд для фіксування стабільного, мінімального рівня газу.
8. Вимкнути запалювання.
9. Заправити балон повністю.
10. Включити запалювання.
11. Дочекатися закінчення сигналізування панеллю режиму калібрування рівня
12. Регулювання завершена.

УВАГА! Можна вийти з режиму автоматичного калібрування індикатора рівня газу ще раз натискаючи кнопку (світлодіоди на панель згаснуть, а система перейде в робочий стан на бензині).
УВАГА! Якщо панель показує неправильний рівень палива після калібрування, це може означати, що вона була неправильно зроблена - цей процес повинен повторитися перед наступною заправкою автомобіля.


Узаконення газобалонного обладнання у 2020 році – сертифікація.

У 2020 році процедура перереєстрації ГБО ускладнилася та подорожчала.
Тепер в сервісному центрі МВС України вимагають інші документи, які оформляються далі та стають вони дорожче.
Власник автомобіля, після переобладнання, повинен вибрати організацію з оцінки відповідності транспортного засобу.
В результаті такого оцінювання видається сертифікат відповідності або акт технічної експертизи.
Документи, які необхідно пред'явити в Сервісний Центр МВС України для реєстрації ГБО в 2020 році.

• Паспорт власника автомобіля і його ідентифікаційний номер (ІПН).
• Акт прийому-передачі автомобіля (видає СТО яке встановило ГБО).
• Свідоцтво про погодження конструкції (видає СТО).
• Сертифікат відповідності (видає орган сертифікації ТЗ).
• Наказ керівника підприємства про призначення відповідальної особи. (Тільки для юр. осіб).
Вартість сертифікації складає від 2100 до 3300 грн. Отримати його можна в органах сертифікації, список яких розміщені на сайті Міністерства інфраструктури України.

Станом на вересень 2020 року на практиці це виглядає ось так: наша компанія встановлює вам ГБО на автомобіль. Після цього, у зручний для вас час, ви можете звернутись до наших партнерів, які перевірять ваш автомобіль на відповідність норм монтування (або в будь який інакший орган сертифікації на ваш вибір). На наступний день ви отримаєте повний пакет документів, з якими можна звернутись у будь який сервісний центр і зареєструвати встановлене ГБО.
Повний пакет документів (акт, свідоцтво, сертифікат) – 2600-3300 грн.
Вартість заміни технічного паспорту в сервісному центрі орієнтовно 500 грн.


Найчастіші питання по телефону

Мінуси:

1. Розхід + 10-20 %,
2. Балон займає місце.

Плюси:

Економічність, збільшення ресурсу двигуна, збільшення запасу ходу, немає втрат потужності, газ неможливо «розбавити», відсутній нагар на свічках та в маслі, плавніша робота двигуна, газ безпечніший в порівнянні з бензином.

Балони бувають циліндричні та замість запаски (внутрішній і зовнішній варіант). Зовнішній варіант балона замість запаски – найдорожчий. Найчастіший варіант балон 42л. замість внутр. запаски (Lanos, Lacetti, Golf). Або 54л (Passat, Outlander, Lancer).

Найчастіші питання по телефону


В салоні виводиться перемикач, який показує газ/бензин і рівень газу в балоні.



Переобладнання машини займає приблизно один день, в залежності від наявності обладнання та рівня складності робіт.

Якщо якісне ГБО встановлено і налаштовано правильно – запах газу виключено.


Монтуємо

Монтуємо


Електроніка KME Nevo допоможе Вам досягти оптимального витрати палива і підвищити продуктивність двигуна на газовому паливі. В цій системі присутній сучасне і зрозуміле програмне забезпечення, що полегшує установку і настройку газового обладнання.

Рекомендована нашою компанією електроніка для вашого автомобіля (Нарівні з системами Zenit).


Редуктор – основний елемент ГБО!

Один з основних елементів ГБО – редуктор, який відповідає за нагрівання газу та переробку рідкої фази у парову. На сьогоднішній день є досить великий вибір редукторів і заплутатись при виборі досить легко.

Редуктор – основний елемент ГБО!


Ми надаємо перевагу редукторам польського виробництва (Варшава) марки KME.
Для двигунів до 200 к.с. встановлюємо KME Tour або KME Silver, до 300 к.с. – KME Gold, до 400 к.с. – KME Twin. Ці редуктора досить добре тримають температуру, видають стабільний тиск. Відповідно не губиться потужність, немає «провалів» на старті і звісно досягається економія пального

Тільки за 2014 рік тільки нами встановлено більше 200 редукторів KME. Обирайте якісне обладнання!


Ступені безпеки ГБО

Ступені безпеки ГБО


Ми можемо сміливо заявити — газова система живлення двигуна безпечніша, ніж будь-який бензиновий аналог. Багатократні випробування показали, що газовий балон як паливний резервуар набагато міцніший, ніж бензиновий бак. Зріджений нафтовий газ знаходиться в системі під тиском, і це потребує значних вимог до устаткування — стандартів, яким відповідає пропоноване нами устаткування.


Підбір газового балона на ваш автомобіль!

Інформація у даному розділі несе рекомендований нами характер і постійно оновлюється.


Audi A6/A4 - Замість запаски 53л.
BMW 520i - Замість запаски 53л.
BMW X5 4.4i - Замість запаски 79л.
BMW X5 3.0i - В нішу замість докатки з боковою горловиною на 53л.
Chery Tiggo - Короткий і товстий циліндр на 50л вздовж кузова справа.
Chevrolet Captiva - Замість полочок на 79л. з зовн. горловиною.; Замість запаски зовн. на 60л.; Замість 3 ряду сидінь на 72л.
Chevrolet Epica - Замість запаски 53л.
Chevrolet Aveo/Lacetti - Замість запаски 42л.
Dacia Logan - Зовн. балон зам. запаски на 42л.
Daewoo Lanos/Nexia - Замість запаски 42л.
Fiat Doblo Panorama - Замість запаски 53л.
Fiat Albea - Замість запаски 42л.
Ford Focus - Замість запаски 42л. (600х200) або 53л. (630х225)
Geely Emgrand - Замість запаски 53л.
Honda Accord - Замість запаски 53л.
Honda CR-V - Замість запаски 57л.
Honda Pilot - Замість запаски 92л.
Hummer H2 - Циліндр 90л.
Hummer H3 - Замість останньої частини глушника 50л, або 90л вздовж кузова в багажнику.
Hyundai Accent/Elantra/Matrix - Замість запаски 42л.
Hyundai Santa Fe - Зовн. зам. запаски 53л. (630х225) або 72л. (720х225)
Hyundai Sonata/Tucson - Замість запаски 53л.
Infiniti FX35 - В багажнику 54л. (720х180) або 79л., але підніметься підлога.
Kia Ceed/Rio - Замість запаски 42л.
Kia Carens - Зовнішній, на 53л., кріплення по середині.
Kia Magentis - Замість запаски 53л.
Kia Sorento - Зовнішня або внутрішня запаска - балон на 79л.
Kia Sportage - Замість запаски на 53л., на деяких моделях - 92л.
Lancia Delta - Замість запаски 42л.
Lexus ES 350 - Замість запаски 60л.
Lexus LX 470/LX 570 - Замість запаски 90-95л.
Lexus RX 300 - Замість запаски 53л.
Mazda 3 - Замість запаски 42л.
Mazda 6 - Замість запаски 53л.
Mazda CX-9 - Зовн. замість запаски 72л. (720х225) або 60л (630х250)
Mazda Tribute - Замість запаски 53л.
Mercedes-Benz C230/E320/E220/E320/C180/C240/S320/S500 - Замість запаски 53л.
Mercedes-Benz E240 - Циліндр 90л. вздовж заднього ряду сидінь
Mercedes-Benz ML320 - Циліндр на 50л. замість запаски; циліндр 76л. в багажник вздовж кузова.; Циліндр 90л. вздовж заднього ряду сидінь.
Mercedes-Benz S350 - Замість запаски 60л.
Mercedes-Benz V230 (Vito 638) - Замість запаски 53л.
Mercedes-Benz Viano - Замість запаски 53л. або 79л.
Mitsubishi Lancer/Galant/Outlander - Замість запаски 53л.
Mitsubishi Outlander XL (зовн. запаска) - Зовн. балон зам. запаски на 59л.
Mitsubishi Pajero - В нішу третього ряду на 60 л.; В нішу третього ряду два по 30л.
Nissan Note - Замість запаски 42л.
Nissan Qashqai/X-Trail - Замість запаски 53л.
Opel Astra - Замість запаски 42л.
Opel Vectra - Замість запаски 53л. або циліндр на 90л.
Peugeot 307 - Замість запаски 42л.
Peugeot 407 - Замість запаски 53л.
Renault Logan - Замість запаски 42л.
Renault Megan - Замість запаски 53л.
Skoda Octavia - Замість запаски 53л.
Skoda Fabia - Замість запаски 42л.
Subaru Forester/Outback/Legacy - Замість запаски 53л.
Toyota Avensis/Camry - Замість запаски 53л.
Toyota Corolla/Yaris - Замість запаски 42л.
Toyota Prado/Land Cruiser - Замість запаски 90-95л; Замість другого паливного баку 90-95л; Циліндр в багажник на 100л.
Volkswagen Golf - Замість запаски 42л.
Volkswagen Passat - Замість запаски 53л.

Lada Kalina - Замість запаски 42л.
Lada Granta 1.6i - Замість запаски 42л.
ВАЗ 21073 - Циліндр на 50л.
ВАЗ 2114 1.6i - Замість запаски 42л.
ВАЗ 2170 Пріора - Замість запаски 42л.
УАЗ 3163 Patriot - Циліндр 90л вздовж кузова; Два балона зам. запаски на підлогу по 42л; Цилінд на 50л. замість задньої частини глушника.

Нагадуємо, що відповідно до техніки безпеки ГБО в любий балон вміщується приблизно 80-90% від загального літражу.


Найперше - якість, рукава Parker.

Найперше - якість, рукава Parker.


Наше СТО у боротьбі за якість повністю перейшло на використання шлангів Parker. Ці шланги в два рази дорощі від стандартних шлангів Simperit, мають кращю гручкість, більш надійні протягом експлуатації.

І саме головне – при довготревалому використанні шланги Parker не починають пропускати газ і не твердіють.


Як працює 4-е покоління?

Як працює 4-е покоління?Четверте покоління ще називають системою синхронізованого уприскування газу. Основна перевага полягає в тому, що система гбо 4 дозволяє газу поступати з редуктора до газових форсунок, які є електромагнітними клапанами і працюють за принципом бензинових форсунок. Управління газовими форсунками відбувається для кожного циліндра окремо. Самі ж форсунки розміщуються безпосередньо на колекторі біля клапана кожного циліндра. ГБО 4-го покоління працює за допомогою спеціальних «електронних мозгів» управління, які представляють невелику панель схожу на штатний контроллер автомобіля. Устаткування самостійно розраховує дозування газового палива за допомогою програмного забезпечення. Система 4-го покоління дозволяє мінімально можливо витрачати газ без втрати потужності автомобіля. При цьому завдяки рівномірному згоранню газової суміші, автомобіль працює м'яко, без ривків і хлопків.

Все устаткування, що поступають до нас із-за кордону, має відповідність європейським нормам безпеки і якості, наприклад, ЄВРО-2, ЄВРО-3 і ЄВРО-4. Італійське газове устаткування марки Lovato не виключення. Це гідний представник гбо 4-го покоління, який дозволяє за прийнятні гроші скористатися найостаннішими досягненнями газового устаткування.

Яку газову установку вибрати – вирішувати вам. Ми ж можемо лише допомогти і підказати. Як? Просто подзвоніть нам по телефону (098) 107 66 98.



© 2009 -2020 WestGas.Lviv.ua