Toyota – найпопулярніший автомобіль у світі. Автомобілі мають відмінності для різних ринків, в Європейську частину комплектуються атмосферними двигунами з розподіленим упорскуванням палива, це найсучасніший мотор Dynamic Force Engines. З розподіленим упорскуванням палива все зрозуміло, а ось по комбінованому не всі знають його особливості в роботі. Комбінований вприск палива - коли на один циліндр встановлені дві бензинові форсунки, одна традиційно у впускному колекторі, а друга безпосередньо в циліндрі таким чином збільшуючи потужність авто і з не значним зниженням витрати палива. При цьому тиск палива, що подається, різний, тому тут встановлено ще два бензонасоси.
Двигун працює в такому режимі:
На малих навантаженнях, розподілене упорскування через впускний колектор
На середніх навантаженнях, розподілений і підключається безпосереднє вприск в циліндр
На високих навантаженнях, тільки безпосередній вприск палива в циліндри
В основному двигун працює в малих та середніх навантаженнях, тобто розподілене упорскування з підключенням частково прямого.
Наша компанія вже встановила газове обладнання на кілька автомобілів з комбінованим упорскуванням палива, і ми можемо з упевненістю заявити, що система працює без проблем.
Встановлення гбо на Toyota Camry 2.5 A25A-FKS/Toyota Rav4 2.0 A20-FXS з комбінованим упорскуванням палива займає два робочих дня, обладнання яке ми встановили на ці автомобілі:
– електронний блок керування KME Dual
– швидкісні газові форсунки Barracuda, фільтр парової фази з відстійником ALEX
– Редуктор КМЕ
– мультикланан з електроклапаном Tomasetto At02
– балон розташований у ніші запасного колеса
Вартість встановлення можете дізнатись по телефонам у розділі контакти.
Двигун працює в такому режимі:
На малих навантаженнях, розподілене упорскування через впускний колектор
На середніх навантаженнях, розподілений і підключається безпосереднє вприск в циліндр
На високих навантаженнях, тільки безпосередній вприск палива в циліндри
В основному двигун працює в малих та середніх навантаженнях, тобто розподілене упорскування з підключенням частково прямого.
Наша компанія вже встановила газове обладнання на кілька автомобілів з комбінованим упорскуванням палива, і ми можемо з упевненістю заявити, що система працює без проблем.
Встановлення гбо на Toyota Camry 2.5 A25A-FKS/Toyota Rav4 2.0 A20-FXS з комбінованим упорскуванням палива займає два робочих дня, обладнання яке ми встановили на ці автомобілі:
– електронний блок керування KME Dual
– швидкісні газові форсунки Barracuda, фільтр парової фази з відстійником ALEX
– Редуктор КМЕ
– мультикланан з електроклапаном Tomasetto At02
– балон розташований у ніші запасного колеса
Вартість встановлення можете дізнатись по телефонам у розділі контакти.