|
Toyota – найпопулярніший автомобіль у світі. Автомобілі мають відмінності для різних ринків, в Європейську частину комплектуються атмосферними двигунами з розподіленим упорскуванням палива, це найсучасніший мотор Dynamic Force Engines. З розподіленим упорскуванням палива все зрозуміло, а ось по комбінованому не всі знають його особливості в роботі. Комбінований вприск палива - коли на один циліндр встановлені дві бензинові форсунки, одна традиційно у впускному колекторі, а друга безпосередньо в циліндрі таким чином збільшуючи потужність авто і з не значним зниженням витрати палива. При цьому тиск палива, що подається, різний, тому тут встановлено ще два бензонасоси.
Двигун працює в такому режимі:
На малих навантаженнях, розподілене упорскування через впускний колектор На середніх навантаженнях, розподілений і підключається безпосереднє вприск в циліндр На високих навантаженнях, тільки безпосередній вприск палива в циліндри
В основному двигун працює в малих та середніх навантаженнях, тобто розподілене упорскування з підключенням частково прямого. Наша компанія вже встановила газове обладнання на кілька автомобілів з комбінованим упорскуванням палива, і ми можемо з упевненістю заявити, що система працює без проблем.
Встановлення гбо на Toyota Camry 2.5 A25A-FKS/Toyota Rav4 2.0 A20-FXS з комбінованим упорскуванням палива займає два робочих дня, обладнання яке ми встановили на ці автомобілі:
– електронний блок керування KME Dual – швидкісні газові форсунки Barracuda, фільтр парової фази з відстійником ALEX – Редуктор КМЕ – мультикланан з електроклапаном Tomasetto At02 – балон розташований у ніші запасного колеса
Вартість встановлення можете дізнатись по телефонам у розділі контакти.
Редуктор KME Mustang 6S – польський випарник постійного тиску, виконаний із композитного пластику та розрахований до 150 кінських сил.
У ряді випадків інноваційна конструкція та використання високоміцних матеріалів дозволили покращити параметри редукторів при обмеженні зовнішніх розмірів. Редуктор оснащений теплообмінником із тонкостінних перегородок – така конструкція дозволила оптимізувати теплообмін, що призвело до покращення термодинамічних властивостей.
Нагрівання рідкої фази газу дозволяє більш ефективно передавати енергію газоподібному середовищу, що дозволяє досягти більшого перерізу потоку, що збільшує ККД і потужність редуктора.
Редуктор дозволяє регулювати потужність нагрівання залежно від витрати газу.
Завдяки фізичному поділу елементів, в яких течуть газ і тосол, можливість проникнення з одного середовища до іншого була виключена.
Нова конструкція регулюючого клапана дозволяє швидко і точніше дозувати газ.
Газ на 1.5л двигун від Honda з прямим вприком палива. Встановлено електроніку KME Nevo Sky Direct м.2, форсунки та редуктор Magic. Завдяки правильно підібраному обладнанні та налаштуванням вдалось досягти при роботі на газі таких показників: 1,1л бензину по трассі та 1,7л по місту.
Наша компанія має досвід і можливість встановити на Mitsubishi Pajero 3.5 GDI газобалонне обладнання на базі другого покоління зі спеціально розробленим блоком керування, який дозволяє досягнути задовільної роботи автомобіля на газу (чек не горить, бензинові форсунки лишаються робочими, динаміка не змінюється). Всі технічні особливості ви можете прочитати на сайті розробника блоку керування і також переглянути доступне відео. Орієнтовна ціна 1000-1100$.
Останнім часом дуже багато автомобілів прямують до нас зі Сполучених Штатів і багато людей цікавляться встановленням газобалонного обладнанням.
Не так давно ми встановили газ на таку цікаву машину Hyundai Sonata 2.4 GDI, код двигуна G4KJ, прямий вприск палива. Було встановлено електроніку KME Sky Direct, Редуктор Shark 1500, Форсунки Barracuda, балон на 61 літр, заправочне виведено у лючок бензобаку.
Наш список переобладнаних авто з прямим вприском палива (оновлюється):
Ford Focus 2.0 GDI USA - KME Sky Direct Ford Mondeo (Fusion) 1.5 - KME Sky Direct Ford 2.0 240 л.с. - KME Sky Direct Audi Q5 2.0 TFSI CAEB - KME Sky Direct (Редуктор для ГБО KME Gold GT) Hyundai Sonata 2.4 GDI G4KJ - KME Sky Direct Kia Optima 2.4 GDI G4KJ - Kme Sky Direct VW Passat 2.0 BVZ - Landi Renzo Direct VW Passat CC CBFA - KME Sky Direct v.2 VW Tiguan 2.0 CCTA - KME Sky Direct Mazda 6 2.5 Skyactive - KME Sky Direct v.2 Mazda CX-7 - Zavoli Direct Mitsubishi Pajero 3.5 GDI Honda CR-V 2.4 K24W - KME Sky Direct Model 2 Acura RDX 2.0T - KME Sky Direct v.2
Прості системи четвертого покоління були встановлені на Volswagen Passat/Jetta 2.5 (5 циліндрів), Honda Crosstour 2.4 (4 циліндровий атмосферний двигун), Toyota Camry/Avalon 2.5 Hybryd., Nissan Rouge 2.5.
Ось такий монтаж виконала наша компанія на автомобіль Honda Civic.
Встановлено:
- електроніка KME Nevo - польський редуктор KME Tur - форсунки Barracuda без жикльора - балон 630х210 Харпромтех на 49 літрів - заправочне виведено в лючок бензобаку
Крім того на даний автомобіль вважається обов’язковим встановлення варіатора кута запалення. Встановлений Microluch 3D hall.
Загальна вартість – 450 евро.
Компанія ВестГаз налаштовує карбюраторні автомобілі, моно-інжектора, автомобілі без лямбда-зонда, ГБО 2 покоління за допомогою професійного газоаналізатора Stag AFR. Це дозволяє на основі вихлопних газів точно налаштувати ваше ГБО (Atiker, Lovato, Tomasetto), тим самим забезпечивши правильну роботу двигуна і розхід палива.
Монтаж і експлуатація мідної трубки в автомобільному газобалонному устаткуванні пов'язаний з рядом складнощів, викликаних недоліками цього матеріалу. Основним недоліком мідного магістрального трубопроводу є слабка корозійна стійкість, недостатня гнучкість і мала стійкість до механічної дії.
Як і слід було чекати, цей факт не міг довго залишатися непоміченим. Пошук нових матеріалів і розробка технології виробництва увінчалися успіхом і на світовому ринку з'явився альтернативний продукт – італійська термопластіковая трубка.
Досвід експлуатації термопластікової трубки показав значно менше забруднення фільтрів в газопаливній системі автомобіля і довів стійкість до хімічної дії. Трубка сертифікована по правилах ЕЕК ООН і відповідно дозволена до використання на території України.
Land Cruzer Prado – одна з самих популярних машин на переобладнання. Одну з таких машин ми нещодавно переробляли. Основним критерієм була максимальна надійність і якнайменше клопоту до налаштувань.
Встановлено було наступне обладнання:
- Електроніка Zenit PRO + підключення до OBD - Редуктор Gurtner 230kw - Газовий клапан – підсилений Valtek - Форсунки Hana 2000 зелені. - Балон Tugra Makina 90л розміром 720-270 - Мультіклапан Tomasetto з ел.клапаном
Далі...
Сподіватися на те, що бензин подешевшає, не вартує, тому установка газобалонного обладнання (ГБО) на автомобіль як і раніше залишається одним із способів понизити великі витрати на паливо. Вся історія використання зрідженого газу як моторне паливо підтверджує, що газ завжди був приблизно в два рази дешевше за бензин. Це співвідношення, мабуть, зберігатиметься і надалі майбутньому.
Популярність автомобілів з ГБО не дивна, адже вони здатні істотно заощадити бюджет свого власника, а також застрахувати його від напружених цін на бензин в період бензинової кризи. А в далеких поїздках навіть дати можливість вибору палива для заправки. Все більше і більше автовласників переходять з бензину на газове паливо. Окрім прямої економії, вони відкривають для себе і інші переваги ГБО: збільшення моторесурсу двигуна, подвійний запас ходу, підвищення надійності паливної системи, низький рівень CO у вихлопних газах.
Наш багатолітній досвід в цій області дозволяє говорити про високу безпеку газобалонного устаткування, яке ми встановлюємо, а також ми гарантуємо якість установки і надійність роботи встановлюваних нами систем.
На цьому сайті Ви знайдете всю необхідну інформацію про газове устаткування. Починаючи від порівняння різних видів палива і закінчуючи пристроєм ГБО. Тут Ви взнаєте, за який час окупиться установка газобалонного устаткування на Ваш автомобіль, особливості їзди на газу, адреси газових заправок і багато що інше.
|